Fitosica - Covrigarie

Vineri, 15 Octombrie 2010, ora 22:05
4070 citiri
Fitosica - Covrigarie

Covrigaria Fitosica este solutia pentru cei care doresc un business simplu de operat, profitabil, care se adreseaza tuturor categoriilor sociale si se preteaza oricarei zone aglomerate.

Concept: Covrigarie
Zona vizata: Zone cu trafic
Tip locatie: Chiosc / Rulota / Stand
Spatiu locatie: minim 10 mp
Taxa franciza: 3500 Euro
Investitie totala: 3500 Euro
Tara origina: Romania
Numar locatii: 2
Tip contract: 1 an




Odata cu lansarea pe piata a cuptoarelor electrice covrigariile au devenit nelipsite in fiecare zona aglomerata.

Noi oferim solutia cea mai simpla pentru amenajarea unui magazin intr-un spatiu minim, operabil cu un singur angajat.

Covrigii vor fi distribuiti congelati, acestia neavand nevoie decat de oparire si coacere.

In felul acesta nu aveti nevoie de covrigar cu experienta si tot ce insemana partea de productie, acestea cad in sarcina noastra, garantandu-va mereu acelasi nivel de calitate.

Spre deosebire de produsul gogoseria FITOSICA care se preteaza mai ales in zonele de promenada, parcuri, stranduri, covrigii sunt un produs care se adreseaza tuturor categoriilor sociale si se preteaza oricarei zone aglomerate.

Avantaje:

Investitie minima

Spatiu necesar - minim 10 mp

Posibila operare cu un singur angajat

Calitate garantata a produsului

Nu necesita experienta in domeniu

Amortizarea investitiei intr-un timp minim

Asistenta de service pe toata perioada colaborarii

Control foarte usor al angajatului

Taxa de intrare in reteaua de FRANCIZA este de doar 3.500 euro + TVA.

Aceasta taxa include:

Cuptor electric (300 covrigi / h) - putere instalata 8500W - operare la 380V

Oparitor covrigi - putere 4000W - operare la 380V (disponibil si la 220V)

Instalarea echipamentelor

Punerea in functiune

Planul de amenajare al magazinului

Instruirea angajatilor

Suport de marketing pentru maximizarea vanzarilor

 

Pentru mai multe informatii si pentru a intra in contact cu unul din consultantii nostri va rugam sa completati formularul de mai jos:

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

De ce a renunțat Alfa Romeo la numele "Milano" pentru un nou SUV. Care este noul nume ales de companie
De ce a renunțat Alfa Romeo la numele "Milano" pentru un nou SUV. Care este noul nume ales de companie
Producătorul auto Stellantis a cedat după o confruntare cu autoritățile italiene și a redenumit SUV-ul al cărui nume a fost contestant. Alfa Romeo Milano a stârnit controverse imediat după...
YouTube își continuă campania împotriva extensiilor de tip Adblock. Ce măsură a luat compania
YouTube își continuă campania împotriva extensiilor de tip Adblock. Ce măsură a luat compania
Google a anunțat recent o actualizare a termenilor de utilizare pentru platforma YouTube, care interzice explicit folosirea aplicațiilor terțe ce facilitează blocarea reclamelor. Această...
#covrigaria fitosica, # covrigarie in franciza, # covrigi , #Franciza covrigi